torsdag 21 april 2011

Mästerkatten i stövel

Igår var vi på möhippa/svensexa för ett par vi känner, Jessica och Micke. Lång dag med roligheter och sedan möttes båda gängen upp på restaurang i Lund och åt gott. Det var jättetrevligt!
Det enda problemet var att jag dagen till ära hade vaknat superförkyld och fick leva på ipren och strepsils för att hålla mig upprätt.

Jag får lida för det idag, kan jag säga. Urk va sjuk jag är.

Någon som mår bättre än jag är Zaimon.
Igår plockade jag fram ett par gamla stövlar ur garderoben och han blev kär. Under natten har han gosat omkring med dem i hallen så att de låg långt ifrån sin ursprungliga plats. Han beter sig som om de är kattmynta! När jag kom ut i hallen nyss möttes jag av denna syn:


Han har slagit läger på min stövel och vägrar lämna den. Min lille busling. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar