tisdag 22 februari 2011

Senaste baket

Jag har bakat igen.
Denna gång var jag trött på choklad så jag ville testa vanilj. Resultatet blev vaniljcupcakes med jordgubbsfyllning och gräddbollsfluff med rosa kokos som topping. De blev väldigt goda!
Det börjar dock bli ganska svårt att göra av med denna hobby. Jag skulle se ut som en val om jag åt allt själv, så jag tar med mig allt till skolan och kompisar och försöker bli av med dem. Det är dock svårare än man kan tro.

Nästa projekt blir små hasselnötskakor som verkar väldigt goda. Får se om jag orkar baka ikväll eller om det får bli imorgon. Arbetet hamnade lite i motvind idag, så jag känner mig lite nere. Ska kanske bara låta Mats ta hand om mig med lite film och mys ikväll.

2 kommentarer:

  1. Hehe det är lite avlägsna framtidsplaner men ja, det låter skoj ^^

    SvaraRadera