torsdag 24 februari 2011

Vilken dag...

Vaknade med migrän och låg i soffan med neddragna persienner hela förmiddagen.
Sen brakade allt loss. Nåt skumt har hänt med Mats personnummer och för att göra en lång historia kort så har telefoner beställts i hans namn utan att han vet om det, och någon person står som inneboende hos oss på eniro med samma födelsedag och telefonnummer. Jag fick panik och ringde efter låssmed och Mats ringde polisen och jag flippade ur lite med min oro, ni som känner mig vet hur jag är.

Iallafall. Nu har det löst sig lite och jag mår lite bättre. Men blä vilken hemsk dag. Jag tror att jag måste baka nåt.

Eller vänta, migrän-illamåendet ville inte det. Jag får vänta och se om det går över.

2 kommentarer:

  1. Läskigt, liknande hände ju Krille, någon betställde mobiler och playstation i hans namn.

    SvaraRadera
  2. Mm mindes nåt sånt. Jätteskumt. Och obehagligt.

    SvaraRadera