tisdag 8 februari 2011

Tog lite ledigt ett tag

Ja, jag har varit tråkig ett tag nu.
Lite sjukdom, tristess och lathet i kombination skulle man kunna bortförklara det med.

Annars har det verkligen inte hänt något spännande alls. Det är lite dystert nästan. Vi får aldrig tag i hantverkare, så vi får aldrig badrummet gjort. Elektrikern som skulle komma idag ringde och var sjuk. Vi har tusen kartonger kvar att packa upp, men börjar få ont om plats att packa upp dem på. Jag bakar för att det är roligt, äter upp resultatet och får sen ångest över hur jag saboterar min Beach 2011. Mina material börjar dyka upp i skolan, men kompositen kommer att ta någon vecka till, så där står det också still.

Nyss plingade bostadsföreningens vaktmästare på dörren. När jag inte öppnade direkt så knackade han och plingade lite till. När jag var påväg till dörren så trycker han ner handtaget och försöker öppna! Så gör man väl inte?! Om det hade varit öppet, hade han klampat in då eller? Jag är inte helt nöjd med den tanken.

Nu hör jag trollfasoner i köket. Måste gå och titta vad de gör för bus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar