onsdag 26 januari 2011

Insikt

Jag kom just på att det enda jag har skrivit om i bloggen är bakning och lite hemmapyssel. Jag har inte visat nåt som har med 'skissen' att göra än. Anledningen till att bloggen heter just Skissen och Smulan är ju att jag tecknar och bakar.
Men nu råkar det vara så att jag inte har så jättemycket nya verk att bjuda på. Sedan jag började plugga har tecknandet blivit lidande. Men jag kan lägga upp några verk för att visa vad det är jag brukar göra!

 
Porträtt - Färgpennor 


Porträtt - Färgpennor
 
 
Porträtt - Blyerts
 
Tusch
 
Färgpennor
 
Blyerts
 
Färgpennor

Ja, det brukar mest bli porträtt eller fantasygubbar. Eller hästar! Hästar är så otroligt vackra djur. Jag vill rita och måla dem hela tiden. Tycker dock aldrig att jag gör dem rättvisa. Men jag ska komma igång med tecknandet igen och öva!

3 kommentarer: