måndag 17 januari 2011

Material och metod... och cheesecake

Nu har jag varit duktig och gjort en liten presentation av min planering inför vårens forskning som jag ska visa upp för mina handledare på onsdag. Jag ska inte oroa mig för att jag ligger efter eller att jag gjort nåt fel för det varken gör eller har jag inte. Alls.
*biter ihop och intalar sig att tänka positivt*
Nån gång om ni är snälla (alternativt behöver bestraffas) ska jag förklara vad det faktiskt är jag forskar i. Om man förenklar det ungefär en miljon gånger så undersöker jag om det går att sätta ihop två olika material som inte är så lika. Och det är lite nytt och spännande.
Men nu tänker jag ta en portion cheesecake, en kopp te, och titta på tredje säsongen av Dexter. Jag har förtjänat det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar