måndag 14 mars 2011

Blomstrande cupcakes - Ros

Mitt i natten igår, ni vet hur jag är, fick jag för mig att jag skulle öva mig på frosting.
Jag har köpt en tyll som är till för rosenblad, och så hade jag lite halväcklig färdigköpt frosting kvar, så övning lät som en bra plan för att bli av med den.
Jag måste faktiskt säga att jag själv blev överraskad av att jag kunde göra detta, på bilden ser ni mitt andra försök någonsin att frosta en ros.


Blomman bredvid är ett försök till nejlika, men jag har fel sorts tyll så den ser ut som någon annat. Den är ganska fin, men jag vet inte om den förtjänar en plats bland mina blomstrande cupcakes... om inte någon av er vet vad det är jag har skapat och upplyser mig, haha.

4 kommentarer:

  1. Tycker du ska vara stolt det är en ny sort av nejlika och den ska du ta patent på tycker den ser underbar och fin ut

    SvaraRadera
  2. Haha, ja kanske det! Då hinner jag nog uppfinna många blommor under mina övningar ^^

    SvaraRadera
  3. jag håller med dig Renate:)

    SvaraRadera