onsdag 9 mars 2011

Småbarnsförälder under träning...

Idag har katterna bestämt sig för att bara bråka med mig. Zaimon satt på toastolen när jag gjorde mig iordning, bräkte högt och stångade mina sminksaker så att de trillade ner och spred ut sig över golvet. Medan jag plockar upp dem och städar upp utspillt puder ser jag Maia fara förbi med en bajs sittandes fast i rump-pälsen. När jag väl fått tag på henne (hon vet vad som händer så hon springer) och badat henne, så hör jag ett underligt ljud och ser Zai sitta och kräkas på vår luddiga hallmatta. ARGH!
Tur att de iallafall är söta större delen av tiden.

Tänk när de var såhär små och oskyldiga ^^

Lilla Maisabus <3

Lille Zaizaiskrutt <3

Nu är jag försenad till min sågning på skolan, skynda skynda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar