söndag 13 mars 2011

Extreme blogg makeover

Som ni ser har jag piffat till bloggen lite. Blev det bättre eller sämre?
Jag tycker nog att den ser lite roligare ut nu, lite mer kreativ. Lite gladare och sprudligare, vilket passar mig. ^^

Dock inte just nu kanske. Sprudlandet alltså. Mats hade ställt in sig på kebabtallrik idag, och jag fick sån matkoma efteråt att jag somnade på soffan och nu känner jag mig helt överkörd, haha. Jag äter väldigt sällan kebab, det kanske är därför kroppen har träningsvärk nu. Jag väntar nu på att min kvällsliga energi ska infinna sig och bära mig ut i köket för att göra tårta!

3 kommentarer:

  1. Först är det bakverken sendan bloggen och vad kommer sen är redan nyfiken

    SvaraRadera
  2. Ja när man inte läser innan man skickar hoppas att du har överseende med en bokstav för mycket

    SvaraRadera
  3. Hihi, en bokstav hit eller dit är inga probblem :P
    Det är bara så kul att ha läsare som gillar det jag gör. ^^

    SvaraRadera