tisdag 29 mars 2011

Starstruck

Idag fick jag hälsa och skaka hand med basisten i The Ark! Han ska visst söka in till tandteknikerprogrammet i höst. :) Jättekul, tycker jag.

Det som är så udda när man ser en kändis är att när de inte är på tv:n så tror man att man känner dem för att de ser så välbekanta ut. Jag hann hälsa och nästan börja småbabbla innan jag kom på att han inte var någon på skolan som jag kände ytligt och inte sett på lång tid. Tur att Sara räddade mig och presenterade oss, haha!

3 kommentarer:

  1. Snackis om att ta en tvärvändning i livet!

    SvaraRadera
  2. Äh snacka om skulle det ju vara…

    SvaraRadera
  3. Yay, du har lärt dig att kommentera! ;D

    Ja, undrar hur han kom fram till just detta yrket? Jag trodde man ville bli typ musiklärare eller nåt liknande efter en sådan karriär.

    SvaraRadera