onsdag 2 mars 2011

Jag och min hjärna

Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig men jag är mitt inne i ett hittills tredagars migränanfall. Inte alls kul. Tabletterna tar bort det värsta, men det kommer tillbaka hela tiden. Och jag som har lovat att jag ska göra cupcakes åt Mats lilla sammankomst på fredag, hoppas jag orkar med det.

Idag kommer elektrikern och fixar, och imorgon kommer hantverkare och sätter ihop vårt badrum! Det är helt fantastiskt, jag kan nästan inte tro det. Men det ska bli så skönt att slippa alla kartonger här hemma och kunna använda vårt badrum som det är tänkt.

Då jag inte kan tänka så bra när jag har migrän så har skolan blivit lidande. Men jag tänkte försöka få lite bakande gjort. Jag kan sitta och göra blommor när elektrikern är här, och så funderar jag på att testa macarons när migränen gör uppehåll. Jag måste även göra en bra frosting, jag tycker att det är svårt att få rätt konsistens på den, men jag kanske inte är tillräckligt tålmodig.

Men nu ska jag koncentrera mig på att bli bra i huvudet.

2 kommentarer:

  1. Din stackare, det är ju helt fruktansvärt! Du kanske ska gå till en läkare? tänk så är det något allvarligt. Jag blir orolig... Puss

    SvaraRadera
  2. Det är första gången, så jag ser om det händer igen först. Men nej, det är inte så roligt. Puss ^^

    SvaraRadera